Doprava a platba

Doprava a platba

7. SPÔSOB DORUČENIA TOVARU DO MIESTA DODANIA

1. Spôsob doručenia Tovaru do miesta dodania si môže Kupujúci vybrať v procese objednávania Tovaru.
2. Spôsoby doručenia Tovaru do miesta dodania sú:
a) GLS - Balík na adresu(doručenie od dvoch do troch pracovných dní od odoslania Tovaru),

3. Osobne - Námestie Slobody 4, 921 01 Piešťany v Loris parfumérii

3. Cenník Poštovného je nasledovný:

Hodnota
Objednávky

Nad 40.01,- EUR Do 40,- EUR (vrátane) Nad 40.01,- EUR Do 40,- EUR (vrátane)
Spôsob platby akýkoľvek platba vopred* dobierka dobierka
GLS zadarmo 2.50,- EUR zadarmo +1.50,- EUR

* Elektronická platba = platba internet bankingom banky Kupujúceho

4. Cenník Poštovného je platný iba pre odoslanie obyčajných zásielok na Slovensko a pri poslaní celej Objednávky v jednej zásielke. Pri rozdelení Objednávky a jej poslaní vo viacerých zásielkach môže byť celkové Poštovné vyššie. Poštovného sú uvedené vrátane DPH.
5. Bezplatné doručenie je ponúkané aj pri niektorých špeciálnych akciách; v takom prípade nie je potrebné prekročiť vyššie uvedené limity pre získanie Poštovného zadarmo, stále však platia rovnaké podmienky (doručenie na Slovensko a v jednej zásielke).
6. K uvedeným sumám Predávajúci neúčtuje žiadne ďalšie poplatky. Predávajúci balné neúčtuje, bez ohľadu na hodnotu Objednávky či množstvo objednaného Tovaru.
7. V prípade doručovania kuriérskou službou GLS platí, že tento spôsob doručenia je možné použiť iba pre zásielky na Slovensko.

8. DODANIE TOVARU

1. Záväzok Predávajúceho dodať Tovar je splnený odovzdaním objednaného Tovaru Kupujúcemu alebo Oprávnenej osobe v mieste dodania alebo jeho odovzdaním prvému prepravcovi na prepravu.
2. Kupujúci je povinný prevziať Tovar v dohodnutom mieste a čase osobne, alebo zabezpečiť jeho prevzatie. Prevzatie Tovaru Kupujúci písomne potvrdí v dodacom liste, ktorý je zároveň dokladom o zaplatení Tovaru v prípade platby na dobierku. Spolu s Tovarom obdrží Kupujúci účtovný doklad (faktúra), ktorý zároveň slúži ako záručný list.
3. Záväzok dodať Tovar sa považuje za splnený aj v prípade, ak Kupujúci neprevezme Tovar v dohodnutom čase a na dohodnutom mieste, resp. odmietne Tovar prevziať. V prípade, ak Kupujúci Tovar neprevezme a Tovar bude vrátený Predávajúcemu, má Predávajúci právo od Kúpnej zmluvy odstúpiť a od Kupujúceho požadovať náhradu nákladov spojených s vrátením Tovaru (Poštovné súvisiace so spätným zaslaním Tovaru). Opätovné doručenie zásielky je možné len po vzájomnej dohode.
4. Predávajúci nezodpovedá za oneskorenú dodávku Tovaru zavinenú doručovateľom (Slovenská pošta, kuriér) alebo nesprávne udanou adresou prijímateľa. Kupujúci nadobúda vlastnícke právo k Tovaru jeho prevzatím v mieste dodania a úplným zaplatením Kúpnej ceny. Prevzatím Tovaru prechádza na Kupujúceho rovnako nebezpečenstvo náhodnej skazy a náhodného zhoršenia.
5. Pri prevzatí zásielky je Kupujúci povinný skontrolovať zásielku, či nebol poškodený obal zásielky (mechanické poškodenie spôsobené prepravou) a či je Tovar bez vád. V prípade viditeľného poškodenia zásielky alebo Tovaru je zákazník oprávnený zásielku neprevziať.

Predvoľby súkromia
Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti

Prihlásenie